1. Kada bus pristatyta siunta?

Ats.: Kurjeriai siuntas pristato nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 8 iki 17 val. Šeštadieniais siuntas pristatome didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje. Siuntos pristatymo laikas priklauso nuo to, kurioje kurjerio aptarnaujamo maršruto vietoje yra adresatas. Jei norite sužinoti tikslesnę siuntos pristatymo valandą kreipkitės nurodytais kontaktais: https://www.venipak.lt/kontaktai/.

2. Kokios yra siuntų pristatymo kainos?

Ats.: Siuntų pristatymo kainas galite rasti čia: https://www.venipak.lt/siuntimas-be-sutarties/#tab-1427203965687-7-5. Kainos galioja užsakymą pateikus telefonu – paskambinus bendruoju telefono numeriu 870055221 arba el. paštu helpdesk.lt@venipak.com. Apmokėjimas vykdomas grynais kurjeriui atvykus pas siuntėją paimti siuntos.

Norėdami už siuntimą apmokėti pavedimu, kainą sužinoti ir užsakymą pateikti galite mūsų internetiniame puslapyje esančioje savitarnos dalyje Venipak Fast https://fast.venipak.com/.  Pasirinkus siuntėjo bei gavėjo šalį, įrašius pašto kodus, svorį bei siuntos išmatavimus sistema paskaičiuoja ir pateikia kelis kainų variantus, iš kurių galite pasirinkti tinkamiausią Jums.

3. Kaip galima pakeisti siuntos pristatymo adresą?

Ats.: Siuntos pristatymo adresas keičiamas kitą d.d. po siuntos įteikimo vairuotojui. Tokiu atveju siuntos pristatymas nusikelia 1 dienai. Naują adresą galite atsiųsti mums el. paštu helpdesk.lt@venipak.com arba pasakyti paskambinus bendruoju telefono numeriu 870055221.

4. Kaip galime užregistruoti siuntimą?

Ats.: Klientas turėdamas sutartį su Venipak siuntimą gali užregistruoti prisijungęs prie savo venipak paskyros. Pirmiausiai užregistruojami yra lipdukai ir sukuriamas siuntų sąrašas (Užregistruoti siuntas -> Naujas siuntimas -> Sukurti naują -> Nauja siunta). Supakavus siuntas ir paruošus siuntos dokumentus (suklijavus lipdukus bei atsispausdinus siuntų sąrašą) daromas kurjerio iškvietimas (Iškviesti kurjerį -> Naujas iškvietimas).

Nesutartinis klientas užsakymą gali užregistruoti mūsų puslapyje esančioje savitarnos dalyje Venipak Fast https://fast.venipak.com/, paskambinęs bendruoju telefono numeriu 870055221 arba parašęs el. paštu helpdesk.lt@venipak.com.

5. Kaip galėčiau matyti siuntos kelią?

Ats.: Siuntos kelią galite stebėti mūsų internetiniame puslapyje https://www.venipak.lt/siuntos-kelias/ turėdami siuntos/pakuotės numerį.

6. Kaip galėčiau pateikti pretenziją?

Ats.: Klientas turėdamas sutartį su Venipak pretenziją gali pateikti prisijungęs prie savo venipak paskyros (Ataskaitos -> Pretenzijų ataskaita -> Pateikti pretenziją). Klientas be sutarties turi užpildyti pretenzijos formą, kurią gali atsisiųsti čia: „Pretenzijos teikimo forma“ https://www.venipak.lt/siuntu-vezimo-taisykles/.

7. Kur turėčiau kreiptis dėl sutarties sudarymo?

Ats.: Norėdami pasirašyti sutartį su VENIPAK LIETUVA, sužinoti siuntų transportavimo sąlygas bei gauti kainoraštį prašome kreiptis į Pardavimų skyrių šiais kontaktais: Asta Morkūnaitė (asta.morkunaite@venipak.com, +37061473241).

8. Kaip tinkamai supakuoti siuntą?

Ats.: Klientas siekdamas užtikrinti saugų savo siuntos transportavimą privalo susipažinti su Venipak siuntų pakavimo taisyklėmis, kurias gali rasti čia: https://www.venipak.lt/tinkamas-pakavimas/.

9. Kokiose šalyse galimas siuntų pristatymas/paėmimas?

Ats.: Siuntų pristatymas ir jų surinkimas nuo šiol galimas visame pasaulyje. Daugiau informacijos teiraukitės jūsų įmonę aptarnaujančio vadybininko arba el. paštu global@venipak.com.

10. Per kiek dienų galiu atsiimti siuntą iš pick up punkto?

Ats.: Siuntas atsiimti iš pick up punktų galite per 5 d.d. nuo atsiėmimo kodo gavimo sms žinute. Detalesnę informaciją galite rasti čia: https://www.venipak.lt/pickup-siuntu-taskai/.