Venipak klientai dirba beveik visuose verslo segmentuose. Visi šie klientai yra įsipareigoję, kad jų prekės pasiektų pirkėjus ar galutinius vartotojus kitą darbo dieną. Vieni jų tiekia prekes į savo filialus, kiti – į pardavimo taškus ar galutiniams vartotojams, t. y. fiziniams asmenims.

Galite būti ramūs dėl automobilio avarijos, stichinės nelaimės ar vagystės metu padarytos žalos Jūsų prekėms ar vertybėms. Venipak siuntų draudimas padengia tokiais atvejais atsiradusią žalą.

Jums nebūtinas kliento parašas ant sąskaitos-faktūros, kad būtų įrodytas prekių įsigijimo faktas. Prekių pristatymo ir įsigijimo faktui įrodyti pakanka Venipak siuntos pristatymą įrodančio dokumento (P.O.D.).

Jums nereikia turėti vadybininkų, kurie važinėtų pas Jūsų klientus ir paimtų iš jų sugedusią prekę. Tai gali atlikti kurjeris, sugedusią prekę kaip siuntą pristatydamas Jums.

Jei esate didelė kompanija ir per dieną išsiunčiate daug siuntų, savo verslo apskaitos sistemą galite susieti su mūsų.

Jums nereikia turėti vadybininkų, kurie važinėtų pas Jūsų klientus ir surinkinėtų pinigus už prekes. Tą funkciją gali atlikti ir kurjeris, užsakius C.O.D. paslaugą.

Jei ankščiau negalėdavote tiksliai įvertinti, kiek Jums kainuoja nusiųsti prekes konkrečiam klientui, tai naudodamiesi Venipak on-line sistema, Jūs galėsite įvairiais pjūviais analizuoti savo logistikos išlaidas pagal klientus, miestus ir t. t.

Jums nereikia turėti savo logistikos skyriaus ar vairuotojo, kuris vežiotų Jūsų prekes. Išvengsite tokių rūpesčių, kaip vairuotojo atostogos, ligos, automobilio priežiūra, įmoka už automobilį ir pan.

Jums nereikia prekių pristatymo grafiko, kurio Jūsų klientai būtų priversti taikytis. Naudojantis Venipak, prekės pristatomos pagal poreikį: Klientas šiandien pateikė Jums užsakymą, rytoj jau jis gaus prekes. Daugės Jūsų pardavimų.